Velký návrat ztraceného nordic walking syna .... :-)

29.12.2023 08:30

Tak... a jsem zase zpět..... životní cesty mě zavedly bůhvíkam a Nordic walking šel na pár let stranou..... Ale jak se říká: Nikdy neříkej nikdy, po pár letech "nechození" mě osud přivedl zase zpátky k Nordic Walkingu (dále jen NW), protože jsem zjistil, že bez toho nemohu žít, že mě to strašně baví a taky je to v mém věku (jojo, letos už mně bylo 57) a při mé fyzické ne-kondici to jediné, co mohu dělat pro svoje zdraví a co není finančně náročné. Věděl sem, že po 2x prodělaném Covidu a zápalu plic jsou moje plíce ve špatném stavu a každý rychlý krok bolí a pálí. Ale rozhodl jsem se bojovat a případně být motivací pro lidi, co jsou na tom stejně a dokázat, že to jde, když se chce a když se překoná počáteční lenost, tak pak přijde sladká odměna v podobě dobré fyzičky, duševního klidu a radosti z fungujícího těla. 
Tož sem vytáhl svoje zaprášené Fizan hole, obul svoje Inov8 Race Ultra 270, nasadil čelovku a zkusil vyrazit, co jako bude.

A jak to bude pokračovat ? Viz moje předsevzetí pro rok 2024 - budete překvapeni...zatím čau Váš pajdaJim