Předsevzetí pro rok 2024 - 4.000KM, shodit 25kg a vypracovat si skvělou fyzičku

29.12.2023 08:45

Ano, přátelé, už je to tak.....Ne, nezbláznil sem se, to jsem se jen vážně rozhodl totálně změnit svůj životní styl, svoji fyzičku, svoji postavu, prostě všechno o 360° a na základě velké motivace od různých lidí z Internetu, kteří to už dokázali a také z důvodu sázky s mojí rodinou jsem udělal sám se sebou velký deal a začal se připravovat na velkou Nordic Walking cestu ke zdraví: 

Na ostro začínám 1.ledna 2024 a dal jsem si předsevzetí nachodit za celý rok 4000km

Do 20.července 2024 (termin svatby mého mladšího syna) musím shodit na 82kg a snížit objem v pase pod 100cm. Moje současné míry jsou: 105kg a 125cm v pase (strašný , co ? ....sám se divím, jak jsem to mohl nechat dojít tak daleko, ufff).

Ale o to víc mě bude chutnat to sladké vítězství, protože vězte, zvítězit sám nad sebou je v životě to nejtěžší, co znám.

Držte mi palce, bude to jízda a už teď, kdy jsem začal přípravu (3,14km poprvé a 2,8km podruhé) tak už hrozně bolí celý člověk a tělo nechápe, co se děje.

 A když mně někdy někdo napíšete nějaká povzbuzující slova v levé části stránek do příspěvku, tak to bude pro mě velká pomoc, díky pajdaJim